Prometna tehnika
Vrsta zbirke: tehnička
Voditelj: Ivan Huljev
Vrsta građe: prometna sredstva vodnoga, kopnenoga i zračnog prometa
Teritorij: domaće i međunarodno porijeklo građe
Razdoblje: 19. i 20. st.
Materijal: metal, drvo, staklo, plastika, guma, koža, pluto
Zbirka Prometna sredstva dijeli se na tri podzbirke: Vodni, Zračni i Kopneni promet. Veći dio zbirke čine originalni predmeti različite provenijencije te manji broj maketa i modela. Zbirka sadržava tehničku baštinu nacionalne provenijencije te predmete koji prate razvoj prometa u širem kontekstu.
Među građom koja se odnosi na kopneni promet izdvajaju se automobil Renault NN (TMNT 143), francuske proizvodnje iz 1926., automobilski motor Daimler Benz iz 1926. (TMNT 64), parni vlak Samoborček (lokomotiva sa željezničkim kolima) (TMNT 155), talijanska obalna podmornica CB-20 (TMNT 332) napravljena u Milanu 1943., motorne saonice u izradi mehaničara Marka Kneza iz Zagreba iz 1931. (TMNT 153) , tramvajska garnitura dubrovačkog tramvaja iz 1912. (TMNT 164), sportski automobil Mercedes-Benz tipa S (TMNT 144) njemačke proizvodnje izuzetno visoke tehničke vrijednosti iz 1927. i bicikl Pauk iz okolice Zagreba iz 1875. (TMNT 134).
Vrijedni primjerci koji se odnose na zračni promet jesu: najstariji hrvatski avion FIZIR FNH, 90027YU-CGO inženjera Rudolfa Fizira (TMNT 4067), avion Thunderbolt F47D30 (TMNT 530) američke proizvodnje iz 1943., avion Bücker BU-131 Jungmann njemačke proizvodnje (TMNT 405), konstruiran između 1933. i 1936., te zračne jedrilice Roda (TMNT 409) i Jastreb (TMNT 410).
Vrijedna je zbirka maketa brodova.
Posebnost zbirke Prometna sredstva jest tramvaj M 24 iz 1924. (TMNT 165), domaće izrade, koji je u vlasništvu Muzeja, smješten u tramvajskoj remizi, koji nedjeljom vozi posjetitelje Muzeja zagrebačkim ulicama.